SOLUȚII UTILE INTR-UN TIMP CÂT MAI SCURT

La noi plătești mai puțin

Toți consumatorii casnici și non casnici pot să aleagă cel mai ieftin furnizor de energie iar pe langa asta, noi îți mai oferim

O Societate Românească

O Societate Românească

EVA este o societate 100% Românească și primul furnizor liber pentru consumatorii casnici.

Abonament fix

Abonament fix

Oferim un abonament fix lună de lună! Astfel, știi în fiecare lună cât plătești tu și compania ta, fără surprize!

Prețuri mici și fără deplasări inutile

Prețuri mici și fără deplasări inutile

Contractul EVA se încheie fără deplasări inutile, tu depui cererea iar noi îți trimitem contractul gata completat! TOTUL se transmite pe email și poștă.

Începe chiar de astăzi!

Conform O.G. 638 / 2007, Legii nr. 123 / 2012 și Ordinul ANRE numărul 105 - 106 / 2014, toți consumatorii casnici și non casnici au posibilitatea să aleagă un nou furnizor de energie electrică de pe piața liberă, începând chiar de astăzi.

IAR PENTRU CĂ EȘTI NOU

EVA îți oferă în premieră abonamente la energia electrică cu următoarele avantaje:

O să știți în permanență cât veți plătii și se facturează lunar același preț timp de 6 luni.

regularizare dupa 6 luni eva energy
MINIM 6 LUNI

Regularizarea se face după minim 6 luni

  • Dacă consumul real e mai mare cu 10% decât consumul din abonament, ATUNCI pe factura următoare se va plăti diferența.
  • Dacă consumul real e mai mic cu 10% decât consumul din abonament, ATUNCI pe factura următoare se va restituii diferența.
  • Fără tarife supra-evaluate! kWh plătiți în plus se vor achita la valoarea de abonament.
SPECIAL PENTRU TINE

Contractul se încheie pe 2 ani

dar vă puteți schimba oricând la un alt operator fără nici un alt cost

Opțional

  • Contul online MyEVA vă va permite:
  • Să faceți sesizări și să vedeți imediat răspunsul
  • Să plătiți online fără comision cu cardul
  • Să vedeți facturile și plățile
Contract 2 ani EVA Energy
NU EVITA SĂ NE SCRII UN MESAJ

Ai întrebări sau nelămuriri? Noi suntem aici să te ajutăm pe tine și compania ta 24/7

Dacă ai nelămuriri iar întrebările frecvente nu îți sunt de ajutor intră acum în contact cu echipa noastră de asistență.

Solicită asistență gratuită

Ce modalitati de plata a facturii sunt disponibile?

  • Ordin de plata, transfer bancar sau direct debit in contul E.V.A. ENERGY S.A. nr. RO90RNCB0297144153590009 deschis la BCR;
  • Prin intermediul echipamentelor acceptatoare de numerar (MFM/APT) situate in sucursalele BCR;
  • Prin intermediul retelei de terminale PayPoint, Payzone, Zebra Pay si ‘un-doi Centru de Plati’;
  • Prin intermediul platformelor de Internet Banking, Mobile si Phone Banking puse la dispozitie de BCR (modalitate de plata accesibila doar clientilor BCR);
  • Prin intermediul ghiseelor Posta Romana;

Ce inseamna client eligibil?

Clientul eligibili este clientul (consumatorul) care are dreptul sa isi aleaga furnizorul de energie electrica. Avand in vedere ca in prezent piata de energie electrica din Romania este complet liberalizata, orice consummator de energie electrica are dreptul sa isi aleaga furnizorul si sa contracteze direct cu acesta energia electrica necesara, avand acces la retelele de distributie si/sau transport.

Ce este energia reactiva?

Energia electrica reactiva este o forma de energie suplimentara care serveste pentru producerea si intretinerea campurilor magnetice si care este consumata, pe langa energia electrica activa, de receptoarele electrice prevazute cu bobinaje, cum sunt motoarele electrice si transformatoarele. Prin Ordinul ANRE nr. 33/2014 pentru aprobarea Metodologiei de stabilire a obligatiilor de plata a energiei electrice reactive si a pretului reglementat pentru energie electrica reactiva, sunt instituite regulile privind modul de stabilire a obligatiilor de plata a energiei electrice reactive si categoriile de utilizatori care platesc energia electrica reactiva. Energia electrica reactiva se factureaza in conformitate cu prevederile contractului pentru serviciul de transport sau, dupa caz, de distributie a energiei electrice incheiat intre utilizator (direct sa prin intermediul Furnizorului) si operatorul de retea la care acesta este racordat.

Cine este furnizorul de ultima instanta (FUI)

Furnizorul de ultima instanta este furnizorul desemnat de autoritate competenta pentru a presta serviciul universal de furnizare in conditii specifice reglementate. Serviciul universal este serviciul de furnizare a energiei electrice garantat clientilor casnici si clientilor noncasnici cu un numar de salariati mai mic de 50 si o cifra de afaceri anuala sau o valoare totala a activelor din bilantul anual care nu depaseste 10 milioane euro, la un nivel de calitate si preturi rezonabile, transparente, usor comparabile si nediscriminatorii.

Cine beneficiaza de serviciile furnizorului de ultima instanta?

In regim de serviciu universal

  • clientii casnici care nu si-au exercitat dreptul de eligibilitate;
    clientii finali noncasnici care nu si-au exercitat dreptul de eligibilitate si care indeplinesc conditiile impuse de legislatie pentru serviciul universal;
  • clientii casnici si noncasnici care indeplinesc conditiile impuse de legislatie pentru serviciul universal si care, dupa ce au uzat de eligibilitate, solicita revenirea la FUI pentru a beneficia de serviciul universal;
  • clientii casnici si noncasnici care indeplinesc conditiile impuse de legislatie pentru serviciul universal si care au ramas fara furnizor de energie electrica din motive neimputabile lor sau pentru ca impotriva furnizorului locului de consum respectiv s-au declansat procedurile legale de suspendare sau retragere a licentei.

In regim de ultima instanta

  • clientii noncasnici care nu au dreptul la serviciul universal sau care nu au depus la FUI documentele care atesta ca au dreptul la serviciu universal daca: – nu si-au exercitat dreptul de eligibilitate; – furnizorul lor se afla in situatia de a i se retrage/suspenda licenta de furnizare; – sunt in situatia de a nu avea asigurata furnizarea de energie electrica din nicio sursa, cu exceptia clientilor deconectati pentru sustragere de energie electrica ori neplata.

In ce conditii poate fi deconectat clientul final?

  • Pentru neachitarea de catre clientul final a facturilor emise de furnizor, conform prevederilor contractului de furnizare (incepand cu a 4-a zi lucratoare de la expirarea datei de plata mentionata in preavizul de deconectare);
  • Pentru neconstituirea garantiilor financiare (incepand cu a 3-a zi lucratoare de la expirarea termenului mentionat in preavizul de deconectare);
  • In cazul constatarii interventiei de catre persoane neautorizate asupra instalatiilor operatorului de distributie, inclusiv asupra instalatiei de racordare a clientului final, in scopul alimentarii locului de consum in alte conditii decat cela prevazute in certificatul de racordare/avizul tehnic de racordare (pe baza hotararii judecatoresti definitive daca clientul nu respecta conditiile de plata stabilite de instanta);
  • In cazul interventiei neautorizate de catre orice persoana fizica sau juridica asupra instalatiilor Operatorului de distributie in scopul alimentarii cu energie a unui loc de consum neracordat la retea sau pentru a carui alimentare cu energie electrica nu exista incheiate contracte in conditiile legii (la data constatarii faptei).
Posta Romana logo
payzone logo
BCR logo
zebrapay logo
PayPoint logo
0
Connecting
Please wait...
Solicită asistență online

Ne pare rău, în prezent nici un asistent nu este online. Lăsaţi un mesaj.

Nume
* E-mail
* Număr de telefon
* Mesaj
Solicită asistență online

Aveți nevoie de ajutor? Economisiți timp pornind solicitarea de asistență online.

Nume
* E-mail
* Număr de telefon
Mesaj
Centru de asistență
Lăsați-ne o părere

Ajutați-ne să vă ajutăm mai bine! Simțiți-vă liber să ne lăsați o părere.

Cum evaluați sprijinul nostru?
Power by

Download Free AZ | Free Wordpress Themes